13 Şubat 2011 Pazar

Rüyamda Engin Altan Düztayan'la


Vay anasını arkadaş yaa, nerden girdi ki rüyamda. Güya Engin'ciğim İzmir'deymiş. Bana sarkıyor ayol. Şirinyer'deyiz, Tansaş'ın önünde. O esnada kız arkadaşı geliyor ve bunun bana sarktığını gördüğü için trip atıp gidiyor. Ben de diyorum- koşsana kızın arkasından, yanlış anladı - *Yok yaw* diyor, beni öpmeye çalışıyor . Ben de tırsıyorum, öptürmüyorum ha:)

Sonra zaten *arkadaşlarla buluşacağım* diyip gidiyor yanımdan. Yüz bulmadı tabi.

Lan yazarken geldi aklıma. Dün tvde bunun sevgilisini göstermişlerdi, *ayrıldınız mı *diye sormuşlardı. Kız- yok öyle bir şey- demişti. Ordan girdi herhal rüyama.

Çekici adam ama.. İzmir'e gelirse bir kere öptürürüm ama yanaktan:)

3 yorum:

Denise Pluton dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
purplelife dedi ki...

Geç şekerim buyur yol bile veririm Ben mehmet'e takılıyorum( Günsür dememe gerek var mı?:)

Adsız dedi ki...

şey bende geyşa arıyordum...
hazır Shibumi'yi okumuşken...

Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar

40'lı yaşlara dayandık be yavrular. Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok...