İlaçsız Tedaviye Direnmek Bir Yere Kadar

Geçen hafta bugün başladı boğazımdaki kuruluk. Aha dedim kronik faranjit aylar sonra nüksetti. Durduk yere olmadı elbet. Bana bir şey olmaz mantığıyla - ne oluyor lan spor yapıyosun diye terminatör mü oldun- o soğukta yürüdüm, koştum ve haliyle terledim. Üstüne dışarı çıktım, soğukları götürdüm ,bulunduğum mekan da soğuktu. Bir hafta evde dinlensem de bitki çayları içsem de sıcak odadan adımı atmasam da iyileşemedim. Benim gibi her gün dışarı çıkan, hareketli bünyeler için evde durmak ölüm gibi.
Bu böyle olmayacak diyerekten biraz önce sağlık ocağına gittim. Kuzu kuzu antibiyotiğimi aldım ve içmeye başladım. Tamam ilaçlar bünyeye zararlı falan ama geçmedi işte.
Neyse bugunkü dışarı çıkma planımı erteleyerek sabırla iyileşmeyi bekleyeceğim. Yürümeyi özledimmm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...