Sistemden Herhalde

Ha evet sistemden. Kimi kandırıyosun sen kızım?
Bugün adsl faturası yatırmaya gittim. Müşteri temsilcisi kıza adsl numarasının yazılı olduğu kağıdı verdim. (Evet cüzdanımda saklıyorum. )
Kız ''Netiniz kapalı mı ?diye sordu.
- Yoo- dedim.
Tekrar kağıdı kıza vermek üzere cüzdanıma yönelirken; kız ''Ben telefon numarasından bulurum.'' dedi.
Buldu da . Bana da ayar vermeye çalışacak aklı sıra.
''Yalnız o 8'in yanındaki 9 , 3 değil.''
Kağıttaki numaraya baktım.
-Evet 9 zaten, onun yanındaki 3 -diye ayarına cevap verdim.
Sonra bana tüm numarayı okudu.
-Evet öyle yazıyor zaten numarayı yanlış girdiniz herhalde- dedim.
Kız öyle bir savunma yaptı ki sanki küfrettik anasına babasına.
''Hayır ben yanlış girmedim, sistemden herhalde.
....rak sistemden Tövbe tövbe bana da küfür ettirdi. Kızım sen kimi kandırıyosun 4 yıl Turkcell müşteri hizmetlerinde çalıştık. ''Sistemden'' yalanını kime yutturtmaya çalışıyorsun.
Çok mu zor -evet numarayı yanlış girdim- demek.
Salak!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...