Facebook


Benim hayatımda çok önemli yere sahip olmuş site. İnsanların özel hayatlarına dahi bilgiler alabiliyorsun mesela. İnsanlar da mal gibi her yediği boku facebook sitesindeki sayfalarına yazıyorlar sağolsunlar.
Mesela biri vardı -ben sevmem öyle ilişkisi var yazmayı ,sevgili ile fotograf koymayı- derdi ana bir baktım deste deste fotograflarını döşemiş nişanlısıyla!
Bir tipleme vardı her gün arayıp sorarken birden kesildi aramaları. Dur dedim şunun doğumgünü ne zamandı bir bakayım hem de ne yapıyormuş bir yoklayım dedim. Haha döşemiş ilişkisi var şeklinde.
Bu da güzel.
Kime dokandıysam sevgilisi oluyor evleniyor vs. Ne şans getirirmişim insanlara hey maaşallah...
Ben niye yalnızım?
Bilmiyorum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...