Yine Rüyamda...

Nasıl bir rüya yorumudur arkadaş. Aynı sayfa içinde birbiriyle çelişen ifadeler...
Rüyamda bozuk para buluyorum. Hatta küçük yatır gibi bir şey varmış. ( Bu yatır da şu an okuduğum kitaptan esinlenme ) Yatırın oraya halley, kremalı büsküviler, pişmiş yumurta, ve bozuk para koymuşlar. Ben de hepsini indiriyorum çantaya. Sonra pişmanlık duyup paraları sadaka olarak veririm diyorum, aldığım bisküvüleri de bırakıyorum. Yoldan da bozuk para buluyorum.

Aha meali şu: Üzüntü ve kedere, bayağı rızka ve darlığa; gösterişe, üzüntü veren söze, sıkıntı doğuran davranışa; Para bazen dostlarla görüşmeye, sıkıntıdan sonra rahata ermeye, sözün tükendiği yerde maddi imkanların devreye girmesine..

Nası yani bilader? Hem üzüntü kader, hem dostluğa..

Hayırlısı. Paraya ihtiyacım var sanırım son günelerde, bozuk paraları bile geri bırakmadığıma göre bir de ayak yapıyorum sadaka olarak veririm diye . Verirdim belki ya ,en azından bir kısmını:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...