Diş Telleriyle 4. Ay

Evet sevgili diş teli sevenler 4. ayımızı da geride bıraktık ilişkimizde. Son gidişimde doktor baktı o problemli diş hala yerinde sayıyor benim de teşvikimle o dişin yanındaki dişi törpüledi. Doktor bu işlem yapılırken kuzu gibi durmama şaşırdı ve * bravo iyi dayandın* diyerek beni motive etti. Acı eşiğim yüksek sanırım hiç canım yanmadı. Bakalım o diş artık o boşluğa doğru kayar ve tam anlamıyla gün yüzüne çıkar inşallah. Tabi bu iki ayı alacak sanırım.
Tedavinin daha ortalarında sayılırız.
Bakalım iki ay sonra şekli şemalli netleşecek diye düşünüyorum...
Sabırrrr sabır...

Yorumlar

tarçın dedi ki…
ben de 1.5 yıl braket tedavisi,1 yıl damak tedavisi ile 2.5 yıllık bir tedavi sonucu dişlerimin şimdiki haline kavuşmuştum.bunun için öncelikle 4 küçük azım çekilmişti benim :((ama değer hepsine gerçekten :))güzel olacak merak etme..
purplelife dedi ki…
Tarçın ne diyorsun sen 2.5 yıl falan:)
Benim max 8 ay braket dedi dr
pekiştirme tedavisi için ise üst ve alt dişlere arkasına tel takacaklar onlar orada kalacak kalabildiği kadar en az 2yıl, dişler eski haline gelmesin diyerekten.
Ama onu ben tedavi süresi, sabırla beklediğim zaman dilimi olarak saymıyorum sadece ince bir tel olacağı ve arkada durup gözükmediği için.

Bakalım şu 4 ay geçsin başka bir şey istemiyorum:)
Merve Sakarya dedi ki…
Merakla bekliyoruz bütün bloger halkı olarak :)
tarçın dedi ki…
evet dişlerin arkasına takılanları biliyorum.benim de alt ön dişlerimi birbirine bağlıyorlar tam 13 senedir :))benimkiler sabit çıkmıcak diye takıldı zaten görünmüyorlar dediğin gibi aklıma gelmiyor bile.:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...