O neydi La Öyle

Evet bazı entelektuel (entelektueli tek ''l'' ile yazacak kadar bilgim var çok şükür hıh:p) arkadaşların hezeyanlarının aksine Var mısın Yok musun'u izliyorum, Aşk- ı Memnu ve Yaprak Dökümünü de.. Hanımının Çiftiliği'ne biraz göz gezdirdim, belki Ezel'e de takulabilirim. Neyse konumuz : Var mısın Yok musun. Dün Yaprak Dökümü ile eş zamanlı idare ettiğim yarışmada bu kadar hırs, oyunculuk, utanmazlık arsızlığa pes dedim arkadaş. Yaprak Dökümü'nde reklam çıkınca yarışmayı açtım, hatun yarışmacı peş peşe 500.000'leri açtırmış, maviler olduğu gibi duruyor. Neyse tekrar diziye döndüm, bir yandan da pilates yapıyorum. Neyse saat 23'e doğruydu yarışmaya döndüm. O da ne kızın iki 500bini kalmış maviler yine çoğunlukta.
Sonra onları da vakit kaybetmeden tek tek açtırdı ve hatun çıldırdı. Nasıl ağlıyor bağırıyor, tepiniyor sanırsın ki çocuğu ölmüş. Hayır yaşanan acıyı gösterme onu yaşama biçiminin de bir adabı var. O ne la öyle! Nasıl bağırarak ağlıyor. Son 500bini açan salak Emin'de -beni açtırmayacaktın, benimle gidecektin- diye gözleri dolu dolu sinirden kırmızı bir suratla kıza bağırıyor. Acun eliyle yüzünü kapatmış ,başını öne eğmiş, durumu nasıl toparlarım diye düşünüyor. Allahım ya... Valla güldüm haa ,bak yazarken de aklıma geldi gülüyorum kendi kendime... Sinirlerim bozuldu tabi 45 saniyeden fazla dayanamadım bu arsızlığa değiştirdim hemen kanalı. Ferhunde'nin işe giderken giydiği travesti elbisesi ve 15 puntoluk platform ayakkabıları ve bed suratı bile daha iç açıcıydı.
Hey allahım yarabbim sen bizi böyle hırslardan koru yarabbim...

Yorumlar

hirondelle dedi ki…
yapacak yorum bile bulamıyorum. o derece...
purplelife dedi ki…
Sen önce niye smslerime cvp vermiyosun onu soyle arızaaa mısın?
hirondelle dedi ki…
evet arızayım. sen o mesajı gönderdiğinde 3. uykumdaydım. blogdan da cevap verdim. param yok kontörüm kalmadı, bütün parayı yemişim tatilde :(
purplelife dedi ki…
Öyle desene ,marabalar herzaman başımın üstündedir. aynı yolun yolcusuyuz ne de olsa:P

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...