Ebru Şallı'ya Biraz Katılıyorum

Ebru Şallı geçenlerde şöyle bir açıklama yapmış.

''Şişman kadın bence güzel değil. Hiçbir erkeğin kilolu kadından hoşlanacağını sanmıyorum. Fit olmak önemli. Bence güzel kadın spor yapan kadındır."

Katılıyorum çünkü bana göre de bir kadın istediği kadar yüzü mükemmel oranlarda düzgün olsun şişmansa güzel değildir.Kilo gözümde her şeyi bitirir.
Hiç bir erkeğin kilolu kadınlardan hoşlanacağını sanmıyorum demiş. Buna katılmıyorum. Çünkü şişman kadın seven onları kollarına takıp gezen erkekler gördüm. Fantezi bu olsa gerek!

Hastalıktan kilo alırsın ne bileyim hormonlardır, iğneler ilaçlardandır kilo alırsın ona bir şey diyemem. O takdir- i ilahi. Onları suçlayamam. Lakin homigırtlak yemekten ,hiç hareket etmemekten yani tembellikten kilo alınmışsa orada dur hele diye ikazımı yaparım. Bir kere görünüşü geçtim, sağlık için lan. Bir kilo bile dize 5 kilo yük bindiriyormuş, bele ve sırta yaptığı bindirmeleri saymıyorum. Kıyafet bulmakta zorluk çekersin, yürümekte hareket etmekte buna keza. Amelelik resmen. Doğru beslenme ve sporla her şeyin çaresi bulunur diye düşünüyorum. Ve şişmanlara bir an önce kilolarından kurtulup öncelikle kendilerine sonra da ele güne söyledikleri - yok ya ben aslında böyle mutluyum, kendimi beğeniyorum- yalanlarından vazgeçmelerini diliyorum.


Yorumlar

ihsan dedi ki…
Olayı kadın ile sınırlamamak lazım aslında; aynı şey erkek için de geçerli.

Yani kadın olsun, erkek olsun, kilolu olup da mutlu olmayı başaran insanlara gerçekten gıpta ediyorum, o rahatlığa, o özgüvene...

Şimdi erkekte özgüvenin biraz daha para, kariyer ve giyim/kuşam üzerine inşa edildiğini söylersek yanlış olmaz; ama yine de aynaya baktığında kendini salmış bir vücut gören insanın kendi ile barışık olabileceğine ben pek ihtimal vermiyorum ben.

Göbek, basen vs. cidden erkeği de mutsuz eden birşey.

Dışarıdan bakıldığında erkeğe fiziki formuyla ilgili pek bir baskı yokmuş gibi görünse de, aslında yine iyi kötü bir baskı var. Daha doğrusu insanın kendi kendine yaptığı bir baskı var.

Öte yandan bunca içsel ve dışsal dayatmaya rağmen bir şekilde kilolu olmayı/kalmayı başarabilmiş bayanlara hayret ediyorum :) Yani o nasıl bir rahatlık anlayabilmiş değilim :)

Elbette tıbbi zaruretleri dışarıda bırakıyorum bu değerlendirmeleri yaparken. Doğum olur, hormon tedavisi vs. olur...

Bir de sağlık açısından esas büyük tehliye kilolu olmak ya da olmamaktan ziyade; sık kilo alıp vermek. Özellikle kalp sağlığı açısından...

Hülasa, güzel bir kilo bulup / form tutup onu muhafaza etmek lazım mümkün mertebe :D
purplelife dedi ki…
Öncelikle teşekkürler yorumun için. Sana aynen katılyorum. Ben bir kiloalsam bile - ki bunu hemen anlıyorum çünkü dar kıyafetler seçiyorum- hemen mutsuz oluyorum. Giydiğimi yakıştıramıyorum..

Zor yaw kilo vermek. ALlah kolaylık versin kilolu olanlara ne diyim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...