Bu Sabaha Dair

Değişik bir cumartesi sabahıydı. Herzamanki gibi evde yatmıyor ya da işyerinde internette dolaşmıyordum. Sabahın bir vakti diş teli sıkıştırma operasyonu için Alsancak yollarına düştüm. Değişik insanlar görmek( bir haftadır ev iş arası takılıyorum da), o sokakları o kadar boş görmek çok güzeldi. Otobüste göz göze geldiğimiz çocuğun eşek gibi alyansını gözüme sokması benim alınganlığım mı yoksa - ne bakıyorsun la ben evliyim mesajı mıydı, bilemiyorum. Sonra boğaça yemek için Gazi İlköğretim Okulu'nun karşısındaki banklara oturdum . Okul çocuk ve veli doluydu. Yanımdaki çocuklara -ne kursu var- diye sordum türkçe , matematik ,ingilizce allah ne verdiyse varmış. -Haftasonu bile okul, sizin işiniz de zormuş- dedim. Bu acı dolu ama samimi cümlemin farkında olmayacak kadar çocuklardı.. Sadece gülümsemekle yetindiler.
Oradan dişçiye gittim. Kadın beni -geç kalsınız ,siz işe yetişin diye hasta hasta erkenden geldim -diye azarladı.* Ama ama ben 8.45'te burada olacaksınız biliyordum *dedim, Hakikat da buydu, ama ne yazar. Benden önce gelen bir hastayı önce aldı ,sonra benim dişleri sıkıştırdı. Dokunca bile acıyan dişleri iktirdi, yonttu bir şeyler yaptı anlık da olsa ağzıma sıçıldı. Oradan bir otobüs bir dolmuş ile 11 gibi işe gelebildim. Yalnız Torbalı dolmuşuna bir ter kokusu hakimdi aklıma geldikçe midem bulanıyor. Bu ne tesir arkadaşım. Bir yıkan aq yaa! İçimden mütemadiyen bu cümle geçti. Bir süre sonra kokuya alıştım, hatta yolda uykuya bile dalacaktım ki ineceğim yere geldiğimi fark edip -müsait bir yerde inebilir miyim -diye seslendim, adam durmayınca duymadı herhal diye düşünüp bu sefer bağırarak aynı cümleyi tekrarladım. Kulağımda da kulaklık var bir tanesini çıkarmıştım ama seslenirken. Adam -bir dakika ışıkların orada indireceğim- demiş ki ilk seslenmemde -hanfendi duracağım ışıkların orada dedim ya- diye azar çekti. İçinden kimbilir ne küfürler de savurmuştur. Hayat böyle işte sen bir başkasına, başka biri de sana...Ben kendime kendim bana:)
Neyse mesainin bitmesine de 2 saat kalmış. Koca hafta bitti lan 2 saat mi geçmeyecek...Pazartesi görüşürüz ,günlük gibi oldu bu yazı idare edin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...