Cuma Kurtarıcım



Sadece cuma değil, her anımın kurtarıcısı insan. Tek dostum belki de. Kardeşim gibi.. Onu 23 yıldır tanımam , onun gibi birinin benim dostum olması ve beni çok sevdiğini bilmek hayatımındaki en büyük güzelliklerden biri , bir şans.
Sevincimde, üzüntümde, endişemde, heyecanımda, korktuğumda yanımda olacağını, bana yol göstereceği bilmek bana güven veriyor belki de yaşadığım tüm saçma sapan şeylere gögüs germemi sağlıyor.
Cuma günü de aynısını yaptı işte, işyerinde geçirdiğim en zor günümde yanımdaydı . O gün eve gitseydim kendi kendime kurup daha da zarar verecektim kendime... Ama o bana cesaret verdi , güzel bir terapiden geçirdi beni.
Enfes yemekler,balkondaki super manzara ve orada içtiğimiz türk kahvesi ve fal seansımız, içimizde biriktirdiğimiz asabiyet sonucu korkunç bir olaya bile gülmek ve sonrasında ağlamak şeklindeki tepkilerimiz üzerine cila oldu.

Senin de dediğin gibi 'biz birbirimize yeteriz''.
Ailemin hayatımda olması gibi senin de hayatımda olduğunu bilmek bana güç veriyor.
Seni çok seviyorum can dostum...

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Canım ya.Nasıl duygulandım anlatamam.Sen de iyi ki varsın bitanem.Seni çok seviyorum:))
purplelife dedi ki…
Beğeğim az bile bu yazdıklarım senin için. canımsınnnnnnnnn

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...