7 Eylül 2009 Pazartesi

Bülent Ortaçgil Konserinden...



Lan ne olmuş bugünkü blog ziyaretçi sayımı görünce şoka girdim 8956. Hayır burç yorumlarını da yazmadım. Var bir haltlar ya hayırlısı...

Biraz geç oldu ama yazayım. Geçtiğimiz perşembe İzmir havagazı fabrikasında Bülent Ortaçgil konserine gittik. Nalan , Deniz ve Sülo. Sülo nerden peydah oldu bilmiyorum ama gelmiş neyse fotograflar çekti işe yaradı bari. Kızlara diş tellerimi gösterdim, -çok gülmesen iyi olur- diye dalga geçtiler benimle. Ben ise inadına patlattım kahkahaları. Zaten abuk subuk şeyler yaşıyorum işyerinde , alkol almıyorum ramazan diye,yemek yiyemiyorum diş telimden e nası rahatlayacağım:)

Konseri en önde çimlerde izledik. Ben çok sevmem Bülent Ortaçgil'i herkes tarafından bilinen şarkılarını biliyorum sadece. Ama kızlarla eğlendik işte. Sonra çiş bastırdı, gittim tuvalete bir baktım deli gibi sıra var. Aradan bir kaç dakika geçince iki tane yer olmasına rağmen birinin hiç ilerlemediğini gördüm, hemen olaya el attım. Neymiş sifon çalışmıyormuş. Dedim -durum çok mu kötü- -bilmem bakmadık -dediler. -Ben bir bakayım- dedim sadece peçeteler var ve sifon çalışmıyor. *Ben girerim buraya* dedim kızlar koptu. Zaten oramı buramı değdirmeden yaparım nerde olursam olayım. Sonra güzelce ellerimi yıkarken kızlar ay ben giremem falan diye aralarında konuştular. Çok da tın.. Deniz'e anlattım ,O da dur ben de oraya girmeye gidiyorum diyip kalktı yerinden..

Fotograflar çekildik saat 23 gibi konser bitti. Her hafta oraya bisikletliler geliyormuş valla en az 50 kişi varlar. Nalan bisiklet hastası, hemen onlarla kaynaşma girişiminde bulunduk. Bir kaç poz çekildik.Deli gibi içmiş bazıları , lan kimse iplemiyor ramazanı... Facebookta sayfaları varmış. Nalan ismini bile sordu çocuğa benim öğrenmek istediğimi de söylemeyi unutmamış:)

Deniz yolda onlarca fotomuzu çekti, bakalım Sülo yollarsa bir zahmet, bakacağım nasıl çıkmışız diye.

Bülent Ortaçgil'e çok sevmememe rağmen şeklinde ekşi sölükte bir giriş cümlesi kurdum diye hemen eksilemişler. Tamam da nefret de etmiyorum. Ben slow şarkı sevmem action hareket severim. Neyse değişik bir akşamdı...

2 yorum:

ENERJİ dedi ki...

Yine hareketli bir akşam olmuş canım:))İyi haftalar:))

purplelife dedi ki...

Nerde hareket orda bereket:)
Sağol bebeğim sana da iyi haftalar:)

Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar

40'lı yaşlara dayandık be yavrular. Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok...