Bayramda...

Nasıl geçti anlamadım üç günlük tatil. Gayet sakin , huzurlu ve baklavası bol bir bayramdı. Bayram sabahı yazlığa gittiğim gibi annem eliyle açtığı börekleri baklavaları dayadı önüme. Ben de hiç kasmadan yedim de yedim. 2 günde 2 ayda verdiğim kiloyu geri almanın gerçekliğiyle karşılaşmam evde 3 gün şort eşofman takılıp eve dönerken üzerime tam oturan kotu giymemle su yüzüne çıktı. Kot her adımında kasıldıkça kasıldı. Yiyip yiyip kilo almıyorsun diyenlere ya da öyle sananlara kapan niteliğinde bir örnek. Offf şimdi yine uğraş dur o kiloyu vermek için..

Neyse dün denize girdim, nasıl bir güzelliktir yaw nasıl ılık deniz dümdüz tertemiz. O da tam döner ayak tatilin super bir kıyağı oldu.
Sağolun anne baba allah razı olsun ne diyim:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...