12 Eylül 2009 Cumartesi

Ahmet Abi Ankara'da...

Canımcımın dün yemin töreni vardi ve Ankara'ya gitti. Babam asker kıyafetleriyle fotograflarini cekmis, çok yakismiş yahu!!
Havaci askerim benim.
Kardeşim diye mi bilmiyorum -maaşallah da diyeyim -çok yakışıklı kereta. Ben niye bu kadar çirkinim bilmiyorum aynı anne babadan doğduk:)
4 ayı kaldı yavrucanımın.. İnşallah iyidir Ankara'da keyfi...

2 yorum:

ENERJİ dedi ki...

Eminim çok yakışmıştır.Senmi kendine haksızlık ediyorsun.Yaklaşık 24 senedir tanıyorum.Taş gibisin kızım.Maşallah:))

purplelife dedi ki...

Yok canım öyle olsaydı şu an bi yüüzme bakan olurdu böhüü:P

Biten ve Bitmeye Ramak Kalan Dostluklar

40'lı yaşlara dayandık be yavrular. Arkadaşlık, dostluk kavramlarına hep  önem vermişimdir hala da veriyorum. Bu zamana kadar çok...