Terslenen Adamın Kendi Meşrebince İntikamı

Halkın arasına karışmaya gör, hep yeni bir olay hep yeni bir macera... Geçen cuma Fatoş'uma gidiyorum, Bostanlı'ya geldim ki otobüsü kaçırmışım. Saat 21.08. Yeni otobüs 21.30'da kalkacakmış. Beklemeye başladım, yanıma bir tipleme geldi başka bir otobüsü göstererek ne zaman kalkacağını sordu. Bilmiyorum dedim. Bu Evka nereleri oluyor diye sordu -yok oraların yabacısıyım -diyince -İzmir'li değil misiniz -diyerek sohbet giriş cümlesini kurdu. *Yok* dedim -Evka taraflarını bilmiyorum-. Akabinde bomba soruyu sordu. *Peki tek bir soru soracağım evli misiniz bekar mı?*
???????!!!???
Bundan size ne ki diyince bomba bir yorum geldi:* Göründüğünüz kadar zeki değilmişsiniz.*
Nasıl yani abi?
Şimdi böyle abuk bir soruya cevap verseydim zeki mi olacaktım?
Bu soruyu yanıtlamak zeka gösterisi mi?
-Tamam siz çok zekisiniz, harika iyi akşamlar -dedim,
-zeki değilsiniz işte- diyip diyip gitti.

Bu ne cesaret? Havanın kararması bu erkeklere nasıl bir cesaret veriyor ki yalnız gördükleri bir kızla böyle abuk subuk sohbet kurmaya çalışıyorlar, hangi hakla....


Neyse ki Fatoş'la sohbet muhabbet harikaydı . Eylem kızzzz, çatla patla Fatoş bana bir fal baktı ki en az yarım saat sürdü heheeh

Yorumlar

honeybunny dedi ki…
yaaaa...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...