Pilates Kursunun Akibeti

Dünkü pilates dersi tam bi saçmalıktı. Tülay Hoca'nın son günü itibariyle yeni gelen hocanın ilk dersine canımcım katılımcı olarak katıldı. Hatun bilmiyorum kalıcı olacak mı da sadece nefes alıp verdirmekten başka bir halt yaptırmadı. İki de mekik çektik o kadar. Ben 5 aydır pilatese geliyorum, belli bir seviyeye gelmişim o ne lannnnn!!
Tülay Hoca Bostanlı'da bir salonda derse başlamış. Sanırım peşinden gideceğim. Balçova'dan evime direk giden bir otobüs vardı ,en geç 21'de evde oluyordum. Bostanlı daha ters bana, ama bu şekilde de pilatese devam edemem. Yeni yeri araştırmaya girişeceğim, bakalım.
Öyle dün dersten dönerken kendimi mutsuz hissettim bu yüzden...
Her güzel şey bir gün sona erer... Ama yenisi başlar.. Hayırlısı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...