Otobüste Kıçının Dibine Girmeye Çalışan Lavuklar

Size içimden mütemadiyen *gerizekalı* diyip arada sırada da *aq* diyerek de terbiyemin sınırlarını zorladığınızı biliyor muydunuz?
Niye lan niye?
Otobüs dolu mu ki..Tamam ayakta yolcu var ama eşek kadar körüklü büyük otobüs, en arkaya ilerlemişim. Sen de gelmişsin ne güzel yüzün kapıya doğru dönük, ben de senin arkandanım. Cat diye yüzünü niye bana dönüyorsun benim özel alanıma giriyorsun?
Oradan kurtarıyorum kendimi başka bir lavuk. Bu hele bildiğimiz amca. Hani sizden tarafa gececek kadar dibinize yaklaşırlar ya ve o tarafa bakarlar sürekli yani sizin bulunduğunuz yana işte onlardan biri. Dedim en sonunda -geçecek misiniz?- -Yok hayır- dedi. Ayakta beklediğim koltukta oturan Ankara'lı tiplemeler.. Nedenmiş cep telefonları otobüste kapanıyormuş. Angara'da açığmış. Angaralııı seniii. Koltukta cep telefona bakıyorum ayağına elime koluma çarpamaya çalışmanı anlamadım mı sanıyorsun çakal. Neyse bu salaklara çok kızmadım hatta Ankara şivesi komik bile geldi. Neyse, yer boşaldı oturdum tak yanıma oturdu bu amca, nerdeyse koltuğa otururken benden destek alacak eliyle. Sonra hemen başka birine yer verip kalktım yanından.

Özetle anlamadığım şu: Yer varken niye insanların dibine geliyorsunuz hele ki bu sıcakta?

Off çok sinirlendiim yine, adeta yaşadım o anları....
Hümanizmden çıkardılar beni başka bir insan yaptılar. Tüm yüzerken depoladığım serotoninleri harcattılar..
Neyse,
hepinizin taaaaaaaaaaa diyip bu insanlardan uzak güzel bir haftaya başlamanız dileğiyle....

Yorumlar

ihsan dedi ki…
Bu badiren tüm hümanistlere ders olsun :)
purplelife dedi ki…
Bu olay bana hümanizmi tekrar sorgulattı. Artık kendimi öyle görmüyorum.....
Yok yok sadece insan oldukları için onları sevemem ama en fazla hoşgörebilirim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...