Hele Bir Gel Diyelim mi....






Burç yorumları tamamdır. Yorumda -yeni ayla birlikte yeni gelişmeler, yeni heyecanlar ,yeni kişiler hayatınıza renk katacak diyor. Biraz önce okudum, inanmayanlar Milliyet'in yay ve kova burç yorumlarını okuyabilirler efenim..

Değişiklik yapıyorum yapmaz olur muyum hiç? Mesela saçımı kestirdim . ( Ha ne var bunda demeyin. Beni tanıyanlar bilir, yıllardır saçım belimdedir oysaki şu an omuzlarda. Kendime göre büyük değişim.)

Mesela 3 yıldır bileğime taktığım kendi el emeğim mavi boncuktan bilekliğim dün itibariyle koptu. Hüzünlenmedim desem yalan olur Deep Purple konserini bile görmüş bir bilekliktir o.. Tamam onu da takamayacağım. 10 yıldır taktığım gümüş yüzüklerimi de takmıyorum, yüzük parmağımda olduğu için beni evli sananlar oluyormuş çevredeki tepkilere kulak asıp bir kenara bıraktım onları da...

Hımmm düşünceler..

Change my mind:P

Tamam onları da değiştiriyorum ,yani çabalıyorum en azından allah allah.. Acele yok yavaş yavaş sanki çok kolay da...
Daha olumlu daha az takıntılı daha pozitifim hayata karşı ve sevgi mantalitesini daha çok arzuluyorum gönlümde...

E o zaman?
Nerede diye sorabilirim kanımca.
Kim karşılamak istiyorsa ona gitsin bu soru..
Benim cümlem ise: Hazırım, ben bekliyorum hele bir gel olabilir mesela...


Evet bu olsun şimdilik.
Ya da bir sonbahar aşkı da olabilir yahu. Eylül de aşk güzel olmaz mı hiç...
Tamam Eylül'de gel diyorum o zaman.. Eylül'e şunun şurasında ne kaldı...
Şalalala

Not: Sayın sevgili adayları, fotograflar sizi korkutmasın. Bunlar sadece görsel. Bu adamlarla işim olmaz benim:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...