Değiştir Canım Kaseti



Geçtiğimiz cuma işten eve dönerken komşumuz saçlarımın çok uzadığını söyleyince -yaz bitsin, denizdir güneştir biraz daha yıpransın sonrasında kestireceğim- dedim ama evde aklıma geldi. Hayatımda değişiklik istiyorum neden saçlarımdan başlamıyorum?
Kıvırcık ve gür saçları olanlar beni anlayabilir. Saç stili alternatifleri oldukça sınırlıdır. Ya uzun tutacaksın ya da kısa kestirirsen fön çekeceksin başka alternatifi yok. Her allahın günü fönle uğraşamayacağım, uzun saçı sevdiğim için yaklaşık 14 yıldır saçlarım uzundur.
Bir tek geçen yıl yani 2008 Ocak ayında saçlarımı kısaltmıştım omuzlarımın biraz aşağısındaydı -saç belimde olunca bu boy oldukça kısa geliyor bana- ve hayatım olduğu gibi değişmişti.

Hayatımın değişmesi ve güzel şeylerin olmasını istiyorum dedim ve saçlarımı kısalttırdım. Gerçe işyerinde kimse fark etmedi ama bariz bir karıştan fazla kesildi.
Bir umuttur yaşatan insani, bekliyorum hayat güneşimi:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...