Başka bir Hayale Giderken Atılan İlk Adım Gibi Bir Şey

Bu da bir hayal...
Ama bu hayalin gerçekleşmesi için önümde uzun, bir o kadar da meşakatli yollar var.
İlk adımı attım ve alt kattaki bilmem kaç yıldır arafta kalmış dişi kökünden çektirdim. Böyle basit bir cümle gibi duran bu eylemde acaba -vazmıgeçseydim ne yapıyorum ben -i sorguladım ,sorgulattı inatçı işte. Sahibine mi çekmiş bilemiyorum ama yarım saat uğraştı doktorum. Acı yoktu iğne olduğum için ama bir an çıkmayacak galiba diye çok korktum. Dişimin 4 katı bütüklüğünde kökü var imiş. Saklayacağım onu bugünlerin anısına.
Dün yazsaydım bu yazıyı acım taze taze +18'lik bir yazı olurdu da acım haffiledi bugün. Eğer yara iğleşirse haftaya tel takılacak hatta bir haftadan daha az süre kaldı..
Hayalim annemin, babamın, kardeşimin( kime çekmiş anlamıyorum ki) ya da sokakta televizyonda gördüğüm o bir sürü insanda olduğu gibi inci dişler... Güzelliğe bir güzellik katma eylemi..
İlerde iyice sıkışıp çürüyecek dişlerin kıçını kurtarma çabası...
Bakalım bu çabaya değecek mi?
Asıl anılar diş teli takılınca başlayacak.. Bakalım neler olacak, ben de merak içindeyim. Al sana hayatta bir değişiklik... Biraz da çirkin olayım canım güzellik başa bela. Hem Allah belki çirkin şansı verir:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...