Ahmet Abi'den İlk Telefon

Dün akşam telefon melodimi değiştirme işlemi ile uğraşırken 0430 la başlayan toplamda yedi haneden oluşan telefondan arama gelince bir süre ekrana bakakaldım. Açtım ki Ahmet'miş.
Hayvan ya nasıl özlemişimmmmmmmmmm.
Keyfi yerindeymiş yani askerde ne kadar olabilecekse. Duşta çok sıra bekliyorlarmış. Kaldıkları oda kalabalıkmış. Yemekler fena değilmiş. Kendisi vejeteryan olduğu için ailecek yemek mevzusunda ne yapacak bu çocuk diye düşünmüştük, lakin fast food alabileceği yer de varmış. Yemeklerde de çorba makarna türü şeyler çıktığı için idare ediyormuş. 11 Eylül'de yemin töreni varmış. Çok istiyorum gitmeyi, bakalım nasip...İzmir'li de bayağa varmış.
Sesi iyi geliyordu. Sevindim..
Çok seviyorum onu...............

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...