İbo'lar Taşınmış:(

Blogumu takip edenler hatırlar belki. Mahallede tam karşımızda oturan İbo vardı 4 yaşlarında. Her gün sokakta takıldığı için iş dönüşü sohbet ediyordum. Bir de ablası var Hasret 8 yaşında.

TEGV'de onun yaşıtlarına Türkçe dersi vermiştim en sonki dönem. Konuştum Hasret'le- nasıl derslerin, mutlaka yaz tatilinde kitap oku yoksa unutursun okumayı. Size okuldan verilen tatil kitabını ihmal etme!- demiştim. O da okulun tatil kitabı vermediklerini ,okuyacak hikaye kitabının olmadığını söyleyince -ben alırım sana kitap- demiştim. Sonra iş güç unuttum ben kitap olayını, eve gelirken belimden sarılıp -hani kitap alıcaktın bana- diye sorunca çocuklara verilen sözün acilen tutulması gerektiğini ve çocukların asla verilen sözleri unutmadığı gerçeğini bir kez daha hatırlamış hemen ertesi günü renkli tam onun seveceği tarzda hikaye kitabı almıştım ve bir hafta sürede okuması ve sonrasında bana anlatması ödevini de yapıştırmıştım. Bir hafta sonra bana hikayeyi anlatmıştı hoşuna da gitmiş. Ödül olarak tatil dönüşü bir tane daha kitap alma sözü vermiştim. Bu sözümü tatil dönüşünün ilk günü tuttum. Tam evlerine geldim ki ev bomboş .Ben tatildeyken taşınmışlar:(
Nereye taşındılar diye soracak kimse de bulamadım. Acayip hüzünlendim niye bilmiyorum...
Dün öğrendim ki yine bizim mahallede ama arka tarafta bir yere taşınmışlar. Her gün göremesem de sonuçta kitap iletişimini sağlayabileceğim bir noktada olmalarına sevindim...
Onları seviyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...