Nerdesin Be Adam?

İlginç tabii.. Mantığını düşünmek istiyor insan. Ne olabilir ki? Karşıdaki kişinin iyi niyetli biri olduğunu düşünürsek başına kötü bir şey gelmiş demektir arada hiç bir şey olmamışken gayet güzel bir şekilde görüşülmüşken yaklaşık 3 aydır ilişki denebilecek bir şeyler yaşarken telefonlara çıkmamaya başlamak ve hiç aramamak...
Kendisinin değil de ailesinin yakınlarının başına bir şey geldi diyelim, yine de haber vermez mi insan!
Fakat bu kişi ilişkiyi çat diye bitirme kararı almışsa ve denyonun tekiyse -ben bu ilişkiyi bitirmek istiyorum- diyemeyecek kadar bu hareketi çekmesi çok normal..
Madem istemiyorsun - Ben yapamayacağım, hazır değilmişim, görüşmek istemiyorum vs ne düşünüyorsan söyle. İnsanı arafta bırakmanın ne anlamı var? Çok kötü bir durum. Ya başına bir şey gelmişse diye de düşünüyorsun.
Arkadaşımın başından geçmekte bu durum. Bana kalsa evini falan bulur mutlaka durum neymiş öğrenirim. Onun kadar sabırlı değilim, sonucu öğrenmem lazım..
İnşallah kısa zamanda iyi ya da kötü haberi alır da rahatlar arkadaşım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...