Gömlek

An itibariyle çıkartıp yanımdaki (plateste giymek için getirdiğim )tişörtü giyme isteğini, sigarayı bırakan kişinin sigarayı bıraktığı ilk gününde deli gibi fizyolojik ve psikolojik nikotin ihtiyacına duyduğu ihtiyaç benzeri histerik bir istek, uyandıran giysi.
Ayrıca alttan çıtçıtlı bodyden sonra en rahatsız olanı. Kolları yandan koltuk altından kastırır, kumaşı teri kolayca emmez, penyedeki gibi rahat hareket edemezsin. Sonra durduğu yerde buruşur, yıkandıktan sonra mutlak ütü ister.

Sevmiyorum sevemeyeceğim de....

Yorumlar

Merve Sakarya dedi ki…
sevilesi bişey değilki zaten canım :)
purplelife dedi ki…
Çıkartasım var üzerimden , neyse ki az kaldı..
mozik dedi ki…
bu yaz benim olayım gömlektir diye düşünürken yapılırmı bu bana...değişik düşüncelere garkoldum..ben oldum da bu olmadı..
yok yok bi hayli gömlekçiyim bu yaz...
purplelife dedi ki…
Giyene karşı değilim ama bana ters olduğunu fark ettim.

Güle güle giy inşallah:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...