Begüm Begüm Huuu



Okan Bayülgen ve ekibinin yapmış olduğu supersonik eğlenceli proje. Klibini hele mutlak izlemek gerek...
http://videogaleri.gazetevatan.com/7063_Ferhat-Guzel-Begum-Begum-Sarkisi.html

Şarkı sözlerine dikkat:

Begüm Begüm huuu
Suçu kendine at beybii
Begüm Begüm huuu
Kalbim seni ignore etti

Baydın ha bu ne diyalektik?
Bileydim baştan ben kızardım derdim git
Bıktım ben pantomimden
Bak izi kalmış yüzümde ne ettin sen?

Manitaya nakit de yetmiyo
Hatasını kabul de etmiyo
Manita da terso da bitmiyo
İteklesen de gitmiyo
Anormaliz valla (begüm)
Kız nolur artık sus (huu)
Adama garson ver
Hop diye sorsun ne ulan o
Kes Begüm

Begüm Begüm huuu
Suçu kendine at beybi
Begüm Begüm huuu
Kalbim seni ignore etti

Yorumlar

izledim de dumur oldum:-)
purplelife dedi ki…
Bomba di mi Neslihan:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...