Yaprak Dökümü'nde Ayarların En Güzeli

Dün koltukta pineklerden Yaprak Dökümü'ne gözüm takıldı. Ferhunde'nin arkadaşı adı ne bilmiyorum onun düğün görüntüleri,tak sahnede Ferhunde'nin eski sevgilisi Levent. Bakışmalar ,kesişmeler falan Levent Ferhunde'yi evine bırakacak arabasıyla. Arabada Ferhunde'nin aklında seviştiği anlar nasıl götürürüm Levent'i diye rüyalara dalmış. Eve gelinir, konyak kadehe konur yan yana oturulur. Ferhunde Levent'in yüzünü okşayarak ben arkama sık sık bakıyorum şeklinde giriş konuşmasından sonra mevzuya odaklanılacağını sanarken Levent son günlerde gördüğüm en iyi ayarı yapıştırır.- Şu evrağı imzalar mısın? Geçmişte bilmem ne işinden bir evrak imzalanması gerekiyormuş , o yüzden düğüne gelmiş ve Ferhunde'nin peşindeymiş gece boyunca. Bir de Levent - Sevişeceğimizi mi sandın, ben geçmişi çabuk unuturum senin gibi arkama sık sık da bakmam diyip ayarı verip çekip gitti.

Sen o kadar Suzan Avcı'nın 2009 modeli ol, taş gibi hatun ol öylece mal gibi kal..

Hakikaten süper bir ayardı. Kutluyorum senaristleri..... Ferhunde'den nefret etttiğimden, iyilerin yanındayım falan değil , pek takip etmiyorum diziyi ama tahmin edilmeyen bir ayar oldu...
Aferin la Levent, evlisin barklısın aynı zamanda.
Tebrikler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...