Otobüste Sevişmelerine Ramak Kalan Çiftler

Dün yine halka karışmaya karar verip belediye otobüsüne bindim. Bir yere oturdum ters koltuk o sorun değil de deli gibi rüzgar geliyordu havaladırma penceresini açmışlar. Hadi dedim karşı koltuğa geçeyim en arka 4 lü sıradan ikinci koltuk boştu sadece yanımda da kız var dedim iyi böyle. Arkadaş, oturdum tam önümdeki ikili koltukta çift. 22lerindeler. Çocuk elini kızın omzuna dolamış kızın başı çocuğun koltuk altının biraz üstünde, öpüşmekten gözler kaymış çocuğun dudaklarına bakıyor konuşurken.
Hayır yani ben onları görmeyeyim diye niye sürekli sağa bakmak durumunda kalayım onların öpüşmelerini görmemek için. Valla içimden uyarmak bile geldi. Midemi bulandırdılar, gerzek gençler. Otobüs dolu yaşlısı var çoluğu var çocuğu var ne libidoymuş kardeşim. Çok da salak gözüküyor dışarıdan. Tamam bahardır ,gençliktir ama bir yere kadar, egonuza sahip çıkın canım aaa. Hem bir kere her şeyden önemlisi de şu: Olan var olmayan var( Yazının ana fikrini son cümlede toparladım gibi düşünüyorum:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...