Gülmeyi Bilmeyen İnsanlara Yardım Kampanyası

Sevgili gülmeyi severler, bugün gülmeyi bilmeyenlere yardım kampanyası başlatıyorum. Kampanyanın amacı hem gülme engellileri sosyal hayatta irezil olmaktan kurtarmak ,hem de bu kişilerin çevrelerinde bulunan ya da bulunmak zorunda olan insanları kurtarmak...
Benim işim olmaz böyleleriyle normalde, ama aynı ortamda bulunmak zorunda olduğum için kendi ruh sağlığımı koruma adına bir adım atmayı uygun gördüm, bugün kendim için bunu yapacağım mesela.

Onlara çeşitli nefes egzersizleri verelim ,önce doğru nefes almayı öğretelim, sonra küçük küçük sesler çıkartmalarını isteyelim. Mamamamimimimomomomömömömömumumumümümü şeklinde. Bunları evde iki gün çalışsınlar. Sonra ağız ve dil kaslarıyla ilgili çalışmalar yaptırtalım. Gülme esnasında nasıl eşek anırıyor gibi ses yerine insan gibi ses çıkar onu uygulamalı olarak gösterelim ve tekrarlamalarını sağlayalım. 3 gün de buna çalışsınlar. Eh adam olan bu kadar çalışma üzerine insan sesi çıkarmayı başarabilir. Eğer hala olmuyorsa bu insanların yanında espri yapmayalım, yaptırmayalım. Ya da güldüğü zaman dalga geçelim. Hala bundan bir ders çıkarmıyorsa acı ve tahammül eşiğimizi arttırmak adına bu bir fırsattır diyerek evrene böyle insanları karşımıza çıkardığı, bizleri olgunlaştırdığı için teşekkür edelim ve evreni sevgiyle selamlayalım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...