Reklamların Özendirici Etkisi..



Pınar Çocuk sütün son reklamı kıskandıracak cinsten. Genç kadın yaşı 32 bebeği 4 aylık, en sonunda Kadın yaşı: 37 çocuğu 5 yaşında.(Matematiksel olarak da sağlamasını yaptık) Çimlerde sarmaş dolaş poz verilmiş. Mutlu mesutlar.Hemen kendimle kıyasladım yaş 30-31 arası ( 31 diyemiyorum hala) elde var sıfır:) Gerçe baba figürü kullanılmamış reklamda, o dikkatimi çekti. Kadın tek başına mı yetiştiriyor çocuğu anlamadım. Reklamda kadınlardaki kemik erimesine dikkat çekilmek istenmiş de olabilir. Aman neyse reklamın ana fikrini değil ben o yaşla doğru orantıda kızın yolunda giden hayatına özendim. Mutlu çocukluk yıllarından sonra üniversiteden mezuniyet evlilik ve çocuk sahibi olma gibi.. Reklam lan bu gerçek mi sanki desem de böyle hayatlar da yok değil tabi, neyse hayırlısı...

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
İzlemedim.Ama bundan sonra izliycem muhakkak.Gerçek olmasada güzel görünüyor.
purplelife dedi ki…
Ewt hatun benim yaşlarda bebeği olmuş :( böhüüü

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...