Herkesi Bitiren İş Bankası Maximiles Reklamı



Ne zamandır değinmek istiyordum bu konuya, bugüne kısmetmiş.
Bazen -son günlerde çok daha fazla olaraktan- *nasıl bir yaşam lan bu* diye düşünüyorum. Düşünme süresi uzadıkça çözüm yolu olamadığı için konuyu bilinçaltına itip evde ne yemek var acabaya geri dönüyorum.
Benim de bu yaşamda aldığım yol Buca- Torbalı arası..

Haritada göstermek isterdim şimdi Google Earth'ü yüklemek zor geldi. neyse İzmir' i bilen az çok tahmin eder. Hususi arabayla otobandan gidersen 30-40 dk sürer maximum.

Sabah 6 da uyan, hazırlan(hazırlanma süreci bile aynı) servise bin, işe gel , çalış ,sinir ol insanlarla uğraş sonra eve dön, yemek -duş- tv uyu, ertesi gün aynısı..

Tamam reklamdaki gibi elimde foto makinesi ıssız bir adada olmak istemiyorum ama ne bileyim bir Fethiye bir Olimpos fena mı olurdu be hacı?

Neyse kötü oldum yine acaba
öğle yemeğinde ne var?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...