Halka Karışmaya Devam..

Cumartesi otobüsten inmek için düğmeye bastım, yanımdaki kız düğmeye bastığım an yerinden kalktı ve bana geçmem için yer verdi. Daha durağa gelmediğimiz için oturmaya devam ettim. Ve- oturun siz, daha var inmeme.- dedim ama aypotla müzik dinlediğim için ses tonum yüksek çıkmış olabilir. Surat ifadem de sertti sanırım. Sonra kız yerine oturdu ben inmek için harketlenirken de hiç istifini bozmadı. Dizine çarpa çarpa inmek zorunda kaldım. Çok uyuz oldu bana yan tarafta da erkek arkadaşı oturuyordu sanki onu azarlamışım gibi hissetti herhalde ses tonumdan.

Burdan çıkarılacak sonuç ise: Kimseye karşı aşırı iyilik yapmayın, böyle iyilik yaptığınızla kalırsınız bir de azar işitirsiniz sevgilinizin yanında.
Muhahaha yaşasın kötülük........

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
İlahii:))haaaaaaaaaaaaaaaa.......Koptum gulümm:)
purplelife dedi ki…
Sizin orda da otobüs bekleme maceram var onu da yazayım bari:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...