Evdeki Ses



Manga tekrar yorumlamış ve son albümüne koymuş bu manyak Cartel şarkısını, hatta Alper Ağa ile birlikte yorumlamışlar. Ne manyak sözler ve ritm , pazar günü çamaşır asarken kulağımda yine aypot duyarduymaz odama gidip dans etmişliğim, şarkı bitince çamaşır asmaya devam etmişliğim var.

Not: Ben deli değilim

Şarkının o güzide sözleri:

evdeki ses evdeki ses bam bam
mikrofonda kerim ter akıyor sırtından
kolay değil böyle rap te yerinde durmak
zıplamak, hoplamak cılgın gibi bagırmak
icimden geliyor vahsice kudurmak
iyi dinle gercekler simdi baslayacak
uzun lafın kısası diskotekte basladı
melez bi manita yanıma yanastı
timberland ayakkabı ceketi de carhart
bırak bu ayakları hepsi bayat
biraz laklak samata ve gürültü
anlayın artık kerim isi götürdü
sana mı gidelim yoksa bana
komsular görmesin söyler hemen anama
bir gecelik askta 25 pozisyon
fanfini fin fon seksi don
1-2-3-4 round sonra
manita oldu mafis ben ise bomba
bunca heyecana vallahi pes pes
tez katıl sende bize evdeki sesss

evdeki ses evdeki ses bam
evdeki ses evdeki ses bam bam

evdeki sesi kes stres yaratma
hepimiz eglenmeye geldik buraya
bir iki ses kontrol mikforon elimde
yaklas cekinme hele bir beni dinle
benim adım alper ama bana aga derler
söyledigim sözler tır gibi ezer, gecer
aynı boks macına benzer ilk roundda knock out ve galip alper

karakan bomba gibi niye diye sorma
biliyorsun iste direnme bosuna
hosuna gidiyor iste bosuna inkar etme
al sana karakandan bir hediye

ileriye bak gecmise kafa takma
bağır, çağır, tepin, zıpla, atla
iyice bir terle ic bir soguk ayran
bizim gibi delilere hergün bayram

evdeki ses evdeki ses bam
evdeki ses evdeki ses bam bam

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...