23 Eylül-15 Ekim Merkür'ün geri hareketi...


Merkür iletişim, konuşma yazma, seyahat, zihin demek. Merkür'ün geri gidiş döneminde yapılması gereken daha önce yapılanları gözden geçirmek ve bunlardan ders çıkarmaya bakmak.
Bu dönemde ortaya çıkacak zorluklar başta iletişim bozuklukları ve de teknolojik aletlerde ortaya çıkacak bozulmalardır. O yüzden bu geri hareket döneminde yeni bir işe başlamak, yeni bir anlaşma yapmak, seyahete çıkmak pek önerilmez. Yapılması gereken daha önce yaptığımız anlaşmaları kontrol etmek ve kendi iç dünyamıza dönüp kendimizi dinlemek... Düşüncelerde duygu ve davranışlarda yanlış anlamaya meyilli olacağımızdan hayata daha objektif yaklaşıp esnek olmakta fayda var..

Yorumlar

ENERJİ dedi ki…
Kesinlikle çok doğru canım.Bilirsin en son geri gittiğinde fotoğraf makinam bozulmuştu:))Öperim :))Çabuk gel:))Özledim:))
purplelife dedi ki…
Bana foto makinesi deme:) O olaydan sonra başkasına ait teknolojik aletleri elime almaya korkar oldum, özgüvenimi yitirdim teknoya karşı:)

Ben de özledim canım gelince bol bol foto cekiliriz artık sen cekceksin ama:P

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamal Böreği

Ahmet Abi'den Mektup Var

Aziz Nesin'ce Aşk...